MALAYSIA & TAIWAN = Ape Kaitannye?



First

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke-52..

52 tahun ni telah membuktikan Malaysia sudah hampir setanding dengan negara-negara maju & membangun yang lain

kita juga dilihat sudah mampu berdiri dengan kemampuan rakyat kita sendiri...

itu kalau org lihat,tp hakikatnya,betolkah kite mampu?






Email yang diterima :

Memalukan bahkan mengaibkan. Itulah kata-kata yang dapat diluahkan setelah mendapati logo Hari Kebangsaan Malaysia ke-51 adalah hasil ciplak.

Logo itu ditiru hampir keseluruhannya daripada logo rasmi Taiwan. Manusia yang kononnya melakarkan logo itu hanya membuat sedikit perubahan tetapi konsep dan rekabentuknya 100 peratus diciplak.......


*ade sambungan tapi aku xnak publish...lebih kepade unsur politik..


sejauh mane kebenarannya? aku pun tak pasti....

mungkinkah ini hanya agenda & mainan politik sesetengah pihak??

atau mungkin satu kebenaran...

aku sendiri tak sure...hanye mendapat e-mail ini dan dipublishkan untuk aku kongsi bersame..


SELAMAT MENYAMBUT HARI KEBANGSAAN YANG KE-52,MALAYSIA

1MALAYSIA - RAKYAT DIDAHULUKAN,PENCAPAIAN DIUTAMAKAN


5 komeng:

Anonymous said...

mana sumber email? boleh dipercayai ke?



-Zakwan Afiq-

Haikal Mazlan said...

xsure betol ke x..
biase la mende2 camni...
uh..uh....

Anonymous said...

tu macam poster yang tampak kat reban ayam atok aku jer..

Haikal Mazlan said...

atok ko asal taiwan eh?

Anonymous said...

bukan kawan die