SARDIN : Antara Wang & Nyawa




SARDIN

Memang 2-3 bulan lepas aku & geng2 kat hostel suke sangat makan sardin ni

sebabnye dapat jimat duit..lagipun aku pun jenis malas nk turun g makan kat kedai

baek aku & geng2 masak je kat umah tu..lagi best.Makan nasik panas2 lagi..

tapi tetibe aku teringat kat e-mail yang penah aku dapat dulu

dah lame dah...

e-mail tu bgtau pasal sardin ni BAHAYA!

Uihh...fisrt memang x nak amek taw sgt tp bile tepikirkan pasal TULANG ikan sardin yang LEMBUT..make aku sedikit berfikir...camne tulang ikan tu lembut semacam eh? mungkinkah ade bahan kimia??

E-mail tu pun ade bgtau yang dah ade kes sorang pompuan terpakse buang die punye rahim akibat terlalu kerap makan sardin..pheew~


betol atau tidak fakta ini,aku pun x sure...


renung2kan dan pikir2kan lah sume....

( tetibe teringat kat sardin time pose2 nih..haih~)

1 komeng:

Anonymous said...

bahaya tu....kira tulang aku boleh jadi lembut la klo mkan sadin..