Kisah Klasik Untuk Masa Depan




Lokasi : TABIKA KEMAS ALOR LINTANG,BESUT


Sabrina ( Mek Na ) tag aku dalam Facebook
so aku tengok la pict ape kan
skali tengok...waaaaaa~


memang klasik & penuh nostalgia
so aku curik la pict ni dari die..( sori mek na..hahaha)
Ni merupakan zaman dimana aku pertama sekali aku mula kenal sekolah


time ni tadika kitorang xde la mcm sekarang
blaja dalam dewan kecik
tu pun bukan bangunan tadika sbnarnye tp dewan Belia 4B kg aku
banyak kurangnye..yelah,aku ni duk kampung
bukannye kawasan bandar,tp aku still hepi dan bangge jd warga Besut..
dan skang bangunan ni dah terbiar sbb tadika dah dipindah ke tempat lain..


Dalam pict ni ade yang still aku contact
ade yang still jd besfren aku ( Paed,ko la tu )
ade jugak yang dah menemui ilahi
kebanyakkannye tengah blaja kat U la..
..masing-masing dah ade hala tuju...bagus la tu..
(^_^)

3 komeng:

Hilmi Zulfadli Shahrom said...

Kau yang mana satu??
Semua kecik je aku tengok..

Haikal Mazlan said...

aku bediri kat belakang
3 dari kiri
tepi budak gemok tu

SITI FARHANEE BT YUSOF said...

comel,,,