Ameng Spring

Malam ni kuar jap.


tengok meter minyak.memang nak kene isi

kekeringan yang terpancar jelas melalui kedudukan jarum pada takuk yang terakhir.


damn.


duit lagi.


selamat tinggal RM10 ku..bebaslah kau bersama tuan barumu.


parking kete tepi pam.datang la pekerja die.tanye aku nk isi bape.


so aku cakap 10.angguk2 dan terus isikan minyak.


tapi mamat tu memang celake.isi minyak kete aku sambil sms dan bukak lagu ameng spring.sial la.ko kan pekerja stesen minyak.ko xtahu ke undang2 yang xleh maen hp time tengah pam minyak.


bodoh.


dah la bodoh,huduh plak tu.


aku penah tgk la video lam tiubkamu (YouTube).ade kete minah saleh tebakar sebab die maen sms sambil pam minyak.kalau kete mak aku tebakar ko nak ganti ke?


haiyayayaya.

bodoh.

1 komeng:

jiwaseni said...

kalu sbe kekgi..tumpangkan aku naik kete mu..aku bayar duit minyak..n aku tak wat bising...huhuhuhu....aku suka komen blog mu...ziarah juga blog ku yang bese bese je