bebal sket

rase sedikit bebal skang
slow
rase macam tertinggal jauh ke belakang


childish


rase bebal bile memikirkan


budak tadika dah pandai idamkan iphone dan blackberry
budak sekolah rendah bercakap pasal anuar ibrahim
mat rempit berbincang pasal forex


aku plak

masih nak melompat lompat
masih tengok shin chan
masih makan choki choki


ini bebal atau aku makin matang?

4 komeng:

jiwaseni said...

makan choki choki takpe asal minda kelas pertama..aku pom suka choki2
budak2 zaman skg memang advanced n aku rasa tercabar gak...kita kene rajin membaca..kalu mu nak tahu aku nak sangat blaja adobe photoshope..audition..aku nak tahu banyak bende....huhu

Haikal Mazlan said...

nk makan nyam2 plak

Anonymous said...

aku pun selalu berfikir aku ni x pandai....banyak benda yg perlu blajar gik,dan byk benda aku nak belajar...tp salahnya...aku x pernah mulakan utk berubah......rasa berat, rasa nak main facebook,game,dll....minat aku hanya minat,bukan satu yang istimewa


thanks

Haikal Mazlan said...

sepatotnye jadikan minat tu sbgai platform untuk majukan diri kite kan?