kehilangan.mp3

"hilang kawan takpe,asalkan jangan hilang famili"


tapi ape salahnye jika saye miliki kedua duanya sekali kan?


====================================================

hem2...

aku rase comel malam ni sebab dengar lagu midori no hibi.

secomel Han ji eun dalam Fullhouse
bersama skirt bersaiz mini
bertocang chunli
berjalan kedek2



oh shit.
aku over.

4 komeng:

The Man Who Lose Himself said...

jgn ckp ko buang dlm tong sampah jugak mcm ko buang awek lame nye dlu..hehehehe...

Haikal Mazlan said...

ijat2..
cakap tu elok2 la...
aku pun xpenah gune istilah tu k..
hine beb tong sampah tu
sape la aku mau hina2 org beb...
hehehehehe
such a funny guy la u ni...

The Man Who Lose Himself said...

laaa..
kan ko penah cite kt aku dlu..
ko tbuang mp4 sony awk ko kt dlm tong smpah..kt KL sentral kot xsilap aku...

Haikal Mazlan said...

ahahaha
rase nk terjun klcc je time tuh
mahal dowh~