kenape saya bersweater?

"aku tengok ko asal malam je mesti pakai sweater...ko rase stylo ke?"

hem2
aku sebenarnya malas nak jawab soalan ala2 kuiz perdana ria ni
tapi xpelah.
aku jawab jugak.
untuk membuktikan aku bukan fashion victim

malam adalah masa aku merembeskan sisa2 hidup aku yang bosan yang aku kumpul pada siang hari.

sebagai remaja yang aktif dan lincah aku sentiasa melepak di kedai2 yang terdedah kepada persekitaran yang kotor

sambil didampingi oleh beberapa ekor jin yang rakus menyedut keluar asap dari sebatang stick ajaib yang berisi tembakau yang diadun rapi bersama racun serangga,tar jalan dan lain2 lagi.

so dengan pemakaian sweater,aku rase aku lebih bersih.badan aku lebih terpelihara dari debu2 dan segala jenis najis yang ada disekeliling maka secara automatik aku xperlu mandi lagi lepas balek melepak.

mandi malam adelah xelok
boleh menyebabkan paru-paru berair
so aku just basuh muke je lah sebelum tido.



hanya untuk mereka yang kurang berpeluh cam aku je.
bagi mereka yang suke bepeluh
baek xyah pakai

nant ko balek kompem2 kene mandi
sbb badan melekit dengan peluh
dan juga berbau seperti najis

seperti najis mereka yang diarrhea
busuk dan berlendir



* rasenye lagi loser bagi mereka yang pakai cap malam2 bute..

4 komeng:

Aisy Ishvan said...

huh,,,,

patot r asyik pki sweater jep,,,

sweater shemart2 plak tuh,,,,

Aisy Ishvan said...

huh,,,,

patot r asyik pki sweater jep,,,

sweater shemart2 plak tuh,,,,

Aisy Ishvan said...

huh,,,,

patot r asyik pki sweater jep,,,

sweater shemart2 plak tuh,,,,

Aisy Ishvan said...
This comment has been removed by the author.