lebih tacing dari lagu imran ajmain













Abaikan gambar pertama
kerana mereka adalah golongan guru pelatih normal yang sedang makan mee
secara amnya mereka sehat dan normal

Perhatikan gambarajah seterusnya
mereka adalah golongan kanak-kanak yang comel
namun kurang bernasib baik

semasa mengikuti lawatan ke SK Jalan Batu
i berpeluang bertanyekan soalan pada sorang murid

"adik seronok tak sekolah kat sini?" tanye i dengan jujur

die jawab "seronok..tapi kadang2 saya malu bila kawan2 kat umah cakap sekolah tu sekolah orang bodoh "

oke.

i diam dan gosok2 kepale die sambil senyum
senyum diluar tersentuh didalam



6 komeng:

A young lady said...

cantik gambar aku
hihi
aku copy paste letak kat blog aku
hahahahaha

Haikal Mazlan said...

silelah young lady


*jgn lupe bg kredit..ahahaha

Mr.Shy said...

mintak copy gambar ek!

Haikal Mazlan said...

yg mane satu shy?

Mr.Shy said...

yg last tuh..sudah ku jadikan ku punya fb profile photo.tenks! nanti saya kreditkan anda^^

Haikal Mazlan said...

hehehe
amek la shy..