malas pikir banyak sangat lah kalau macamni


kebelakangan ni memang i banyak berfikir
imiginasi pun rasanya makin tinggi
kadang-kadang time bawak keta pun boleh rasa macam bawak kapal selam
mungkin nak rasa diri ni hebat tapi kenyataannya memang tak

oh kalau cakap pasal hebat ni
saya ada satu menda nak cakap dengan semua orang
sekarang i baru perasan sebenarnya ramai yang cuba nak tunjuk hebat masing2.
bila nak mengawan je mula la keluarkan apa saja kemahiran
dan tak lupa juga kebodohan yang sempurna dalam diri mereka

oh ya mari saya dedahkan senarai kebodohan tersebut :

1.Sanggup tikam kawan
2.Berhabis duit untuk nmpak hebat dan rampas pakwe/makwe orang
3.Sanggup tipu cakap minat maher zain agar nampak beriman di mata orang tua

kebodohan ini biasanya datang bersama pakej yang lengkap iaitu lakonan yang sempurna

dan satu lagi fakta yang anda semua kena tahu
sememangnya saya tak suka bersaing dengan orang2 macam tu
sebab saya tahu saya tak hebat
nak cakap i looser?

terpulang


love me 1st and you will know the truth about me.


====================================
update :

Tahniah Malaysia sebab menang game tadi.aummm


5 komeng:

GloxiniaFh said...

okey~ pokka. I LOVE U.. aummmmm!! mwahaha ^^

Anonymous said...

boy, loser is spelled L.O.S.E.R not looser..

Haikal Mazlan said...

oh sori
sbnrnye itu ala2 nada gedik sikit
looooserrr
tapi o terkurang

ape2 pun thanks anon :)

Haikal Mazlan said...

gloxinia,aku repot jo.

misrerama said...

i love u becos da way u are...
hahaha..boleh ke ckp cmtu???
:P